Výmena šperku

Je možná do 60 dní od prevzatia.

 

Krok číslo 2Vytlačte a vyplňte formulár

Krok číslo 3Formulár so šperkom odošlite poisteným listom

Krok číslo 4Počkajte na potvrdenie o prijatí zásielky

Krok číslo 5Vami zvolená možnosť bude vybavená do 14 dní


Vaša zásielka by mala obsahovať:

  • Nenosený, nepoškodený šperk v pôvodnom balení - zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru, ktoré musíte uhradiť predávajúcemu.
  • Faktúru, ktorá slúži ako záručný list (originál alebo kópia).
  • Vyplnený formulár „Výmena, vrátenie a servisný protokol“, alebo inú primeranú zákonnú písomnú formu odstúpenia od zmluvy.

Návod, ako presne postupovať

  1. Formulár „Výmena, vrátenie a servisný protokol“ spolu so šperkom vložte do plastovej obálky, ktorá je bežne na predaj na pošte. Na túto obálku napíšte adresu iZlato Jewelry, OC MAX, Dlhé hony 4588/1, 058 01 Poprad a odošlite poštou poisteným listom (nie na dobierku a nie kuriérskou službou - takéto zásielky nevieme prebrať).
  2. Podacie (sledovacie) číslo zásielky nájdete na zadnej strane podacieho lístka. Pohyb zásielky môžete sledovať na stránke Slovenskej pošty v sekcii Sledovanie zásielok.
  3. Na vašu e-mailovú adresu vám bude zaslané potvrdenie o prijatí zásielky.
  4. Výmena bude spracovaná v čo najkratší čas.
  5. Cenový rozdiel, ktorý vznikne medzi vráteným a novým šperkom doplatíte dobierkou alebo v prípade, ak si vyberiete lacnejší šperk ako ten, ktorý ste vrátili, peniaze budú vrátené na bankový účet, ktorý vyplníte vo formulári.
  6. Pred odoslaním šperku vás budeme kontaktovať prostredníctvom vášho e-mailu.

Upozorňujeme o právach spotrebiteľa, podľa ktorého právo na výmenu šperku na diaľku nemá spotrebiteľ v prípade zmluvy, ktorej predmetom je neprefabrikovaná vec, teda tovar nami nedeklarovaný ako SKLADOM (diamantové šperky na objednávku 14-21 dní a 8-10 týždňov), alebo je vec vyrobená na základe špecifikácií spotrebiteľa, prípadne slúži na uspokojenie jeho individualizovaných potrieb. Príkladom takýchto vecí môžu byť prstene vyrobené na individuálnu objednávku veľkostí, taktiež personalizované výrobky (napr. pomocou gravírovania).

Kupujúci zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade doručenia poškodeného, používaného alebo neúplného tovaru je spotrebiteľ povinný uhradiť predávajúcemu sumu o ktorú sa znížila hodnota tovaru, resp. náklady na opravu tovaru a jeho uvedenie do pôvodného stavu.