Výmena šperku

Je možná do 60 dní od prevzatia zásielky.
 
 
1Formulár na vyplnenie a na stiahnutie TU

 

 

4 Vyplňte a vytlačte si formulár          

 

 

3Formulár so šperkom odošlite poisteným listom.

 

 

4Čakajte na potvrdenie prijatia zásielky

 

 

5Vami zvolená možnosť bude vybavená do 14 dní


 

Zásielka od Vás musí obsahovať nasledovné:

a) Nenosený, nepoškodený šperk v pôvodnom balení - zodpovedáte za zníženie
hodnoty tovaru, ktoré musíte uhradiť predávajúcemu

b) Faktúru, ktorá slúži ako záručný list (originál alebo kópia)

c) Vyplnený formulár „Výmena, vrátenie a servisný protokol“ - na stiahnutie TU 
alebo inú primeranú zákonnú písomnú formu odstúpenia od zmluvy.

 


NÁVOD AKO PRESNE POSTUPOVAŤ

 

1. Formulár „Výmena, vrátenie a servisný protokol“ spolu so šperkom vložte do plastovej obálky, ktorá je bežne na predaj na pošte. Na túto obálku napíšte adresu iZlato Jewelry, OC MAX, Dlhé hony 4588/1, 058 01 Poprad a odošlite poštou poisteným listom ( nie na dobierku a nie kuriérskou službou - takéto zásielky nepreberáme ).

2. Podacie / sledovacie číslo zásielky nájdete na zadnej strane podacieho lístka Vami odoslanej zásielky. Sledovať pohyb zásielky môžete na stránke Slovenskej pošty - www.posta.sk v sekcii Sledovanie zásielok.

3. Na e-mailovú adresu z Vašej objednávky, Vám bude odoslané potvrdenie o prijatí zásielky u nás.

4. Výmena bude spracovaná v čo najkratší čas.

5. Cenový rozdiel, ktorý vznikne medzi vráteným a novým šperkom doplatíte dobierkou alebo v prípade ak si vyberiete lacnejší šperk ako ten ktorý ste vrátili, peniaze budú vrátené na bankový účet, ktorý vyplníte vo formulári v tvare IBAN. 

6. Pred odoslaním šperku z Vašej výmeny – Vás budeme kontaktovať prostredníctvom Vášho e-mailu.

 

Upozorňujeme o právach spotrebiteľa, podľa ktorého právo na výmenu šperku na diaľku nemá spotrebiteľ v prípade zmluvy, ktorej predmetom je neprefabrikovaná vec, teda tovar nami nedeklarovaný ako SKLADOM, alebo je vec vyrobená na základe špecifikácií spotrebiteľa, prípadne slúži na uspokojenie jeho individualizovaných potrieb. Príkladom takýchto vecí môžu byť prstene vyrobené na individuálnu objednávku veľkostí, taktiež personalizované výrobky (napr. pomocou gravírovania). 

Kupujúci zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade doručenia poškodeného, používaného alebo neúplného tovaru je spotrebiteľ povinný uhradiť predávajúcemu sumu o ktorú sa znížila hodnota tovaru, resp. náklady na opravu tovaru a jeho uvedenie do pôvodného stavu.