Platobné metódy

Pri dokončovaní objednávky Vám ponúkame viacero možností platby:

 

1. PLATBA KARTOU
Platba kartou prebieha cez platobnú bránu Tatrabanky. Všetky údaje o platobnej karte sú chránene autoritou Tatrabanky. Celý proces prebieha mimo nášho eshopu. Po platbe ste presmerovaný späť na stránky www.izlato.sk a bude Vám zobrazená informácia o potvrdení prijatia objednávky.

 

2. ONLINE PLATBA CEZ INTERNETBANKING - TrustPay

​Za tovar môžete zaplatiť prevodným príkazom na zabezpečenej stránke Vašej banky s automaticky vopred vyplnenými údajmi o platbe (suma, variabilný symbol). S Vašimi údajmi neprichádzame do kontaktu, sme informovaní iba o úspechu alebo neúspechu transakcie. Výhodou tejto platobnej metódy v porovnaní s klasickým prevodným príkazom je, že Vašu úhradu zaevidujeme okamžite. To znamená, že môžeme Vašu objednávku okamžite spracovávať.

Okamžité bankové prevody: Tatra banka, Slovenská sporiteľňa, VÚB banka, ČSOB, UniCredit Bank, Sberbank, OTP banka, Poštová banka, Prima banka, mBank, Fio Banka

 

3. PLATBA PayPal
Objednávku môžete bezpečne uhradiť aj prostredníctvom PayPal účtu.

 

4. PLATBA NA SPLÁTKY CEZ Quatro
Nákup na splátky je možné využiť pri celkovej maloobchodnej cene tovaru od 100 € do 7 000 €

Pri nákupe do 5 000 € budete potrebovať nižšie uvedené doklady:

Zamestnanec

  • platný občiansky preukaz
    (VÚB, a.s. si vyhradzuje právo vyžiadať doplňujúce doklady. Najmä v prípade, ak príjem klienta nie je možné overiť v Sociálnej poisťovni.)

TLAČIVO NÁJDETE TU

Štátny zamestnanec

  • platný občiansky preukaz
  • kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace
    (ALEBO potvrdenie zamestnávateľa o príjme.
    ALEBO výplatné pásky za posledné 3 mesiace.

    VÚB, a.s. si vyhradzuje právo vyžiadať doplňujúce doklady. Najmä v prípade, ak príjem klienta nie je možné overiť v Sociálnej poisťovni.)

TLAČIVO NÁJDETE TU

Starobný a invalidný dôchodca

  • platný občiansky preukaz
    (VÚB, a.s. si vyhradzuje právo vyžiadať doplňujúce doklady. Najmä v prípade, ak príjem klienta nie je možné overiť v Sociálnej poisťovni.)

Výsluhový dôchodca

  • platný občiansky preukaz
  • kópia výpisu z účtu za posledný mesiac
    (ALEBO Rozhodnutie (výmer) o priznaní/zvýšení/znížení dôchodku.
    ALEBO Potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.

    VÚB, a.s. si vyhradzuje právo vyžiadať doplňujúce doklady. Najmä v prípade, ak príjem klienta nie je možné overiť v Sociálnej poisťovni.)

Živnostník (SZČO)

  • platný občiansky preukaz
  • daňové priznanie k dani z príjmov a potvrdenie o jeho podaní
    (Daňové priznanie k dani z príjmov za predchádzajúce zdaňovacie obdobie, podpísané klientom na prvej strane.

    Potvrdenie o podaní daňového priznania sa preukazuje podľa spôsobu podania DP nasledovne:
    ELEKTRONICKY - Detail potvrdenia z portálu Finančnej správy,

    POŠTOU – Podací lístok z pošty (s pečiatkou pošty),

    NA DAŇOVOM ÚRADE - Potvrdenie o podaní DP (s pečiatkou Daňového úradu).)
  • doklad o zaplatení dane z účtu alebo v hotovosti
  • kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace
    (ALEBO Predbežná účtovná závierka za aktuálne zdaňovacie obdobie.

    VÚB, a.s. si vyhradzuje právo vyžiadať doplňujúce doklady. Najmä v prípade, ak príjem klienta nie je možné overiť v Sociálnej poisťovni.)

TLAČIVO NÁJDETE TU

 

Ako funguje online nákup tovaru na splátky cez Quatro a iZlato?

  1. V eshope si vyberte daný výrobok a priamo v detaile výrobku si môže prepočítať splátkovú kombináciu prostredníctvom Quatro kalkulačky.
  2. Pri vložení výrobku do košíka v spôsobe platby si zvoľte, že chce tovar cez Quatro platbu
  3. Po dokončení objednávky v košíku sa Vám zobrazí link na Žiadosť o nákup tovaru na splátky, ktorý túto žiadosť otvorí v novom okne. Žiadosť je potrebné vyplniť.
  4. Po vyplnení žiadosti sa zmluva automaticky zasiela na schvaľovanie od nás do Quatra. Obratom dostanete odpoveď o jej stave.
  5. Po schválení si vytlačte zmluvy, priložte potrebné doklady a zašlite na adresu: Consumer Finance Holding, a.s., divízia Quatro, Hlavné námestie 12, 060 01 Kežmarok.
  6. Tovar Vám bude doručený na dodaciu adresu uvedenú v objednávke. 

 

Pri nákupe nad 5 000 € je klient posudzovaný individuálne.
* V prípade individuálneho posúdenia klienta má spoločnosť právo vyžiadať si ďalšie doklady.

 

5. PLATBA NA SPLÁTKY CEZ ahojsplátky.sk

ahojsplatky.sk Nákup na spátky od spoločnosti Amico Finance, a.s., ktorá je dcérskou spoločnosťou Poštovej banky.

Za koľko môžem nakúpiť?
100 € - 7 000 €
Ako dlho budem splácať?
6 – 96 mesiacov podľa zvolenej splátkovej kombinácie.
Aká bude moja mesačná splátka?
Výšku splátky si môžeš zvoliť sám alebo ti ju vypočíta predajca podľa toho, ako dlho chceš splácať.
Aké poplatky budem platiť?
Žiadne poplatky neplatíš.
Aké doklady budem potrebovať?
Doklady, ktoré potvrdia, že si to ty – občiansky preukaz a doklady, ktoré preukážu tvoj príjem. Ak overíme tvoj príjem v sociálnej poisťovni, postačí ti OP.
Kedy začnem splácať?
Prvú splátku je potrebné uhradiť do 20. dňa nasledujúceho mesiaca, a potom raz mesačne do 20. dňa príslušného mesiaca.
Môžem splácať viac ako je moja predpísaná splátka?
Môžeš, čím vyššia bude tvoja splátka, tým skôr úver splatíš.
Na koho sa mám obrátiť, ak budem k úveru niečo potrebovať?
Kontaktuj nás na infolinke: 0850 111 999. Sme tu pre teba v pracovných dňoch od 8:00 - 18:00.

 

Ako nakupovať na splátky

  • Vyberte si požadovaný tovar. Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka. Upozornenie! Splátky je možné použiť len pre nákupy v celkovej hodnote viac ako 100,- EUR. Splátková kalkulačka, ktorá sa nachádza priamo pri produkte, slúži pre informatívny výpočet splátok.
  • Po naplnení košíka zvoľte „Pristúpiť k objednávke“. Tu si zvolíte Moment zaslania objednávky, Spôsob dopravy a Spôsob úhrady, kde vyberte možnosť „AHOJ“.
  • Pokračujete výberom adresy doručenia, zaškrtnutím súhlasu s pravidlami a podmienkami a stlačením tlačidla „Pokračovať“
  • Ešte raz si dôkladne skontrolujte zadané údaje a vybraný tovar. Objednávku dokončite stlačením tlačidla „Potvrdiť objednávku s povinnosťou platby“
  • Po potvrdení objednávky budete presmerovaní na Ahoj formulár žiadosti o nákup tovaru na splátky, ktorý Vás bude viesť k vytvoreniu kompletnej žiadosti.
  • Z ponuky si vyberiete formu splácania, ktorá Vám bude vyhovovať.
  • Pokračujte vyplnením údajov, a v súhrne si ich pozorne prekontrolujte.
  • Pre urýchlenie spracovania žiadosti vložte všetky potrebné doklady uvedené vo formulári žiadosti naskenované do záložky „Doklady“
  • Stačením tlačidla „Odoslať žiadosť na posúdenie“ bude žiadosť postúpená na spracovanie.
  • O výsledku spracovania žiadosti budete informovaný e-mailom a prostredníctvom SMS správy v priebehu niekoľkých minút.
  • Po schválení žiadosti sa prihlásite podľa našich pokynov, ktoré Vám pošleme na vašu mailovú adresu, do Ahoj Zóny, kde elektronicky podpíšete zmluvu o spotrebiteľskom úvere a tovar môžeme expedovať.


Doklady, ktoré priložíte k žiadosti o úver:

Ku každej žiadosti je potrebné priložiť kópiu občianskeho preukazu. K žiadosti môžu byť požadované ďalšie doklady:

Zamestnaný občan – jeden z uvedených dokladov

  • kópia výpisu z osobného účtu za posledné 3 mesiace, na ktorý je poukazovaná Vaša mzda alebo
  • originál alebo kópia výplatných pások za posledné 3 mesiace alebo
  • potvrdenie o príjme od zamestnávateľa nie staršie ako 30 dní obsahujúca vyžadované štandardy

Starobný alebo výsluhový dôchodca – jeden z uvedených dokladov

  • potvrdenie o poberaní dôchodku (posledný výmer ktorý Vám bol zaslaný Sociálnou poisťovňou) alebo
  • potvrdenie z pošty alebo
  • výpis z osobného účtu za posledný kalendárny mesiac, kam je poukazovaný dôchodok

Živnostník– dva z uvedených dokladov

  • potvrdenie o výške daňovej povinnosti alebo
  • daňové priznanie a potvrdenie o podaní daňového priznania s pečiatkou daňového úradu alebo
  • daňové priznanie a detail potvrdenia (z portálu FS) s Vašim podpisom na prvej strane 
  • predbežná účtovná závierka (príjem a obrat za obdobie nepokryté daňovým priznaním) alebo
  • Výpisy z účtu za posledné 3 mesiace preukazujúce príjem a obrat za obdobie nepokryté daňovým priznaním

 

6. PLATBA BITCOIN

Zlaté, strieborné šperky a hodinky môžete už dnes bezpečne uhradiť aj v kryptomene bitcoin. Platba bude spracovaná cez platobnú bránu bitpay.
Aktuálny kurz BTS na prepočítanie je dostupný na stránke bitpay.com, a tiež sa zobrazí v nákupnom košíku po zvolení platby Bitcoin cez Bitpay.com. Po dokončení objednávky je kurz platný 15 minút, čas v ktorom je nutné vykonať platbu.
Platby sú na náš účet pripisované okamžite a šperky, ktoré sú skladom, budú expedované ešte v ten istý deň (objednávky uhradené do 14.00h počas pracovných dní).

 

7. PLATBA PREVODOM
Objednávku môžete uhradiť aj prevodom na náš účet v Tatra banke. Údaje k platbe Vám budú zaslané na Váš e-mail, ako aj potvrdenie prijatia objednávky. Ako variabilný symbol uvediete číslo objednávky. Ihneď po prijatí úhrady Vám bude objednávka expedovaná.

BANKOVÉ SPOJENIE

Tatra banka, mena účtu: EURO

Bankové spojenie: SK47 1100 0000 0029 4501 9762

SWIFT: TATRSKBX

Variabilný symbol: Číslo objednávky

IBAN PRE MEDZINÁRODNÝ PREVOD

Tatra Banka:

IBAN: SK47 1100 0000 0029 4501 9762

SWIFT: TATRSKBX

Variabilný symbol: Číslo objednávky

 

 

8. Dobierka - Platba pri prevzatí
Pri vytváraní objednávky máte možnosť zvoliť si platbu na dobierku, teda platbu priamo pri preberaní zásielky. Platbu môžte realizovať buď u kuriéra, keď Vám zásielku doručí alebo na pošte pri jej vyzdvihnutí.