Užitočné tipy pre pridanie hodnotenia

Z dôvodu skvalitňovania našich služieb nás poteší každé Vaše hodnotenie, ktoré od Vás dostaneme. Vďaka tomu sa neustále zlepšujeme a posúvame smerom vpred. Budeme preto veľmi radi, ak sa stanete súčasťou našej komunity zákazníkov, ktorí pravidelne zdieľajú recenzie o produktoch, ktoré si u nás zakúpili. Na základe nich sa potom ďalší potencionálni zákazníci ľahšie rozhodujú pri výbere toho správneho šperku. Váš názor teda môže rozhodnúť v mnohých prípadoch. Pozrime sa preto spolu na zopár užitočných tipov a zásad, ktoré je potrebné pri pridávaní recenzií dodržiavať.

Ešte pred zverejnením svojej recenzie na www.iZlato.sk sa uistite, že:

  • Váš názor sa týka produktu, ktorý vlastníte a používate.
  • Recenzia vyjadruje Vaše osobné pocity týkajúce sa daného produktu, a sú na to oprávnené dôvody.
  • Váš názor sa týka trvalých charakteristík produktu, ktoré ostávajú nezmenené.

Naša spoločnosť si vyhradzuje právo nezverejňovať recenzie, ktoré zahŕňajú:

  • Nevhodné výroky obsahujúce vulgarizmy, či obscénny obsah, ktorý môže urážať morálku, etiku, náboženské presvedčenie, práva menšín atď.
  • Neverejné údaje (mená, priezviská, telefónne čísla, e-mailové adresy, adresy bydliska atď.).
  • Reklamu, spam, a všetky ostatné formy podpory predaja iných spoločností a produktov.
  • Kritizujúce a nevhodné poznámky týkajúce sa autorov iných názorov.

V prípade akýchkoľvek pripomienok, sťažností, či ďalších otázok týkajúcich sa nášho sortimentu, cien, služieb, či samotnej objednávky, kontaktujte prosím naše klientske centrum na čísle 0908 999 000. Na tomto telefónnom čísle radi vyriešime prípadné nedorozumenia, a vynaložíme maximálne úsilie, aby sa vzniknuté nepríjemnosti vyriešili čo najskôr. Sme Vám k dispozícii každý pracovný deň, od pondelka do piatku v čase od 9:00 do 17:00.

Tešíme sa na Vaše recenzie!

Tím iZlato.sk