Užitočné tipy pre pridanie hodnotenia
Z dôvodu skvalitňovania našich služieb nás poteší každé Vaše hodnotenie, ktoré od Vás dostaneme. Vďaka tomu sa neustále zlepšujeme a posúvame smerom vpred. Budeme preto veľmi radi, ak sa stanete súčasťou našej komunity zákazníkov, ktorí pravidelne zdieľajú recenzie o produktoch, ktoré si u nás zakúpili. Na základe nich sa potom ďalší potencionálni zákazníci ľahšie rozhodujú pri výbere toho správneho šperku. Váš názor teda môže rozhodnúť v mnohých prípadoch. Pozrime sa preto spolu na zopár užitočných tipov a zásad, ktoré je potrebné pri pridávaní recenzií dodržiavať.
Ešte pred zverejnením svojej recenzie na www.iZlato.sk sa uistite, že:
- Váš názor sa týka produktu, ktorý vlastníte a používate.
- Recenzia vyjadruje Vaše osobné pocity týkajúce sa daného produktu, a sú na to oprávnené dôvody.
- Váš názor sa týka trvalých charakteristík produktu, ktoré ostávajú nezmenené.
Naša spoločnosť si vyhradzuje právo nezverejňovať recenzie, ktoré zahŕňajú:
- Nevhodné výroky obsahujúce vulgarizmy, či obscénny obsah, ktorý môže urážať morálku, etiku, náboženské presvedčenie, práva menšín atď.
- Neverejné údaje (mená, priezviská, telefónne čísla, e-mailové adresy, adresy bydliska atď.).
- Reklamu, spam, a všetky ostatné formy podpory predaja iných spoločností a produktov.
- Kritizujúce a nevhodné poznámky týkajúce sa autorov iných názorov.
V prípade akýchkoľvek pripomienok, sťažností, či ďalších otázok týkajúcich sa nášho sortimentu, cien, služieb, či samotnej objednávky, kontaktujte prosím naše klientske centrum na čísle +421 2 2101 1011. Na tomto telefónnom čísle radi vyriešime prípadné nedorozumenia, a vynaložíme maximálne úsilie, aby sa vzniknuté nepríjemnosti vyriešili čo najskôr. Sme Vám k dispozícii každý pracovný deň, od pondelka do piatku v čase od 9:00 do 17:00.
Tešíme sa na Vaše recenzie!
Tím iZlato.sk