Nedostal som email s potvrdením objednávky alebo registrácie
Ako pridať adresu [email protected] do zoznamu dôveryhodných odosielateľov / whitelist pre Gmail ?
Aby ste sa ubezpečili, že Gmail už nikdy nepresunie emaily z adries [email protected] do priečinku Spam, môžete si vytvoriť filter nasledovne:
1. Nasledujte odkaz Nastavenia v Gmaili
2. Prejdite na Filtre
3. Kliknite na tlačidlo Vytvoriť nový filter
4. Zadajte požadovanú e-mailovú adresu [email protected] do “Od koho”
5. Kliknite na tlačidlo Vytvoriť filter, na základe tohto vyhľadávania zvoľte “Nikdy neodoslať do spamu”
6. Kliknite na Vytvoriť filter
SKONTROLOVALI STE SI ZLOŽKU SO SPAMOM?
Nevyžiadané a nechcené e-maily sa stávajú čoraz väčším problémom, e-mailové služby vytvorili prísnejšie spam filtre Žiaľ, tieto prísnejšie pravidlá pre filtrovanie môžu spôsobiť že legitímne e-maily skončia v zložke spam. Ak ste nedostali email, ktorý potvrdzuje Vašu objednávku, alebo zľavový kód pri registrácii, skontrolujte si Vašu zložku so spamom.
KDE JE V GMAIL-i ZLOŽKA SPAM?
1. Prihláste sa do svojho účtu Gmail
2. Ak sa Spam zložka nezobrazí na ľavej strane, kliknite na tlačidlo "Ďalšie" možnosti voľby - tesne nad kontaktmi
3. Vyberte možnosť zobraziť správy v priečinku so spamom
a hľadajte email odoslaný od [email protected]
Poznámka:
Gmail spam filtre tiež fungujú vo Vašom IMAP klientovi tak, že automaticky premiestnia emaily, ktoré sú podozrivé, do "[Gmail] / Spam"